Feedback

Hejsan! Lyckades ta mig till skolan idag. Det var inte de mest viktiga lektionerna idag men äh. När vi hade klassråd var jag ordförande och fick bossa klassen hur jag ville, åh vilken känsla, rent utsagt. Makt! Kom hem och tittade på tv, men dagen har spenderats bland böcker och ritblock. Jag har pluggat ganska mycket matte eftersom jag har ett prov på 3 kapitel imorgon, och självklart ritblock vid sidan av för att komma bort från plugget ett tag. För ett tag sen åt jag daimtårta och sprutade grädde på, mums! Till det blev det iskall julmust. Ska återgå till pluggandet, det är mitt största I-landsproblem, då, nu och så kommer det alltid att vara. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0