For you

Hej på er. Vaknade tidigt idag för att dra till en stor aula och fixa till. Vi skulle nämligen ha en middag där för alla pappas närmaste, eftersom det gått 45 dagar sen han blev begraven och enligt vår religion är det inte förens då man anses åka upp till himlen. Efter de 45 dagarna äter man middag tillsammans för att hylla honom. Så vi fixade till i lokalen som vi hyrt och fyllde 5 stora bord med mat och 70 gäster. Vi snackar mycket mat här! Själv åt jag två omgångar och sedan hade vi massa efterrätt. När alla gått och bara mina kusiner, mostrar och morbröder var kvar så satte jag mig vid pianot och började spela lite för dem, de blev överväldigade av någon anledning haha. Sedan började killarna spela lite teater som gav oss ett skratt. Vi kom hem vid 4 och har vilat och tittat på tv sedan dess, åt mat med syskonen, duschade, kollade på turkisk serie med mamma och kvällen har bestått av dator. Ska återgå till datanördandet, vi hörs imorgon!

Låt : Eagle eye cherry - Save tonight. Nostalagi.


Kommentarer
Anonym

skön blogg;;)

2008-12-16 @ 18:40:03
Hasna Arar

Tack!

2008-12-16 @ 19:24:01
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0