Fy skäms på oss!

Tjena! Jag såsom många andra stockholmare borde skämmas! Det kryllade utav människor ute på stan, sista dagen lite desperata. Ja var i Slussen, City, Ringen, Västermalmgallerian. Kom hem och var helt nerkyld, tog en lång het dusch, sedan använde jag en ny produkt ur L'Oreals TeC kollektion, fattar inte vinkeln med den, mening var att håret skulle bli slätt men det gick inte så bra. Men nu märker jag att det funkade haha, håret är helt mjukt. Jag gick hem till Mell med Sibel, Rita och Sinem och tittade på skräckfilmen Bortglömda. Spillde vatten på mig själv och inte nog med det så fick jag sitta helt ensam längst bak på en soffa, snacka om att gömma sig under fjällisen! Efter filmen drog jag, Bejna, Timmy och Dennis ut och pratade och latjade en stund sen gick jag hem. Här åt jag massor, ska nog inte frukost imorgon, ska spara mig hunger! Lyssnar såklart på Lazee - I'm not pop med fet bas! 09 minuter kvar till julafton hihi♥

Den där var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0