Julafton

Hej och ett stort God jul på er! Har haft världens bästa firande med släken här i Segeltorp, just nu spelar alla charader jag är bara med och gissar. Vi har ätit en maffig middag, och vi var 17 personer runt ett bord, hög mysfaktor! Efter det gick vi alla ungdomar upp och spelade maffia och polis i drygt två timmar, fan va nice det var! Vi är mellan åldrarna 15 och 27.  Föresten öppnade julklapparna imorse och fick en ursnygg klocka, ett velourset och en ipod nano från den senaste generationen, 8 gigabyte. Jag  är överlycklig över de lilla men ändå oändliga som jag fått, och allt jag givit min familj var de lyckliga över. Har även lyckats bli glad och tacksam för dem jag har kvar. Hoppas ni alla haft ett riktigt bra firande för nu ska jag a en cocktail! Hejdå, God jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0