Mat dåre

Elo. Jag har verligen varit sysslolös idag, jag har bara surfat inne på datorn, spelat wii och titta på tv. Självklart ätit massa mat. Jag tycker att jag uppdaterar väldigt bra nu när lovet startat. Ironiskt. Alla blir sämre medan jag blir bättre. Pratade med min äldsta bror om att jag för en gångs skull har planer för resten av veckan, otroligt! Imorgon ska jag fort till stan och köpa ett par sista saker, åka på bio med Ayan, Baran, Christian, Robiel och Borak, vi ska titta på Yesman, va kul! På onsdag ska familjen fira jul hos mina kusiner i Segeltorp, vi ska äta julmiddag och spela lite sällskapsspel och hela faderullan. På torsdag ska jag träffa Andreas, switcha julklappar med honom och bara mysa hela juldagen. På fredag är det mellandagsrea, hoppas jag inte slösar allt för mysket, har redan gjort av med 3 papp. Spelar just nu låten Can you hear me? med Enrique Iglesias, den påminner om sommarkvällarna vid stränderna. Lateeer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0