Never turn your back to your dreams

Vänd aldrig ryggen mot dina drömmar, den enda du sviker är dig själv. Alla har väl ett mål i livet som de vill nå, att ge upp dem gör en bara svagare. Om alla försöker göra det de vill uppnå, så tror jag att det finns hopp för ett bra liv i denna värld. Frågan är bara vad man själv vill, och ingen annan. Varje individ har sin dröm, i alla åldrar, men enda sättet att fullgöra dem är att ta tag i dem! Jag har massa drömmar och mål i livet. Jag vill bli en lärare. Jag vill ha en egen familj. Jag vill ha barn. Jag vill bo här. Jag vill bli framgångsrik och ihågkommen. Jag har inte tagit till mig särskilt mycket av det folk sagt till mig, jag gillar att gå mina egna vägar och ta mina egna risker och lära mig av dem. Jag lever mitt liv och än så länge har jag älskat mitt, så jag tänker fortsätta precis som jag alltid gjort. Och tro mig, den dagen kommer, då jag tar studenten, då jag går ut högskolan, då jag blir anställd, då jag gifter mig och skaffar barn, då jag blickar tillbaka på mitt liv med ett leende. Mina dagar kommer, och även dina, bara du är beredd på att satsa. Den som satsar den lyckas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0