NYÅR föfan!

Godmorgon! ÄNTLIGEN har denna dag kommit, då vi smäller bort året. Absolut sämsta året någonsin, förutom de 2 sista veckorna som varit otroligt nice! Planer för idag? Ja, det blir en utekväll med kompisarna och Andreas. Juste jag talade aldrig om vad som hände igår kväll! Vid nio gick jag ut och mötte killarna och Emma & Emilia. De smällde massa smällare och i slutet kom min brors kompis med en tårta som han smällde mitt i Centrum. Det blev hur dimmigt som helst! Efter det kom polisen och visiterade Dennis och Alex och tog deras saker. När de drog gick vi runt, sen kom Andreas och då gick Jag, han, Dennis, Timmy, Kevin, Emma hem till Kevin där de brottades och slogs. När jag kom hem tittade jag på weeds, sedan slocknade jag. Nu ska jag ner och äta middag, familjen ropar, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0