Rundor

Hejsan! Efter gårdagens inlägg bestämde jag och Andreas oss för att åka till stan på söndag. Vi tittade på UFC sedan drog jag hem. Tittade på Spy game men somnade medan filmen rullade. Idag kom min favorit kusin hem från Ungern och det första hon gjorde var att besöka oss! Åh vad jag har saknat henne, min hyfs buddy. Vi pratade och skrattade om massor sedan åkte dem hem. Jag tittade sen på film med min bror och när vi tittat färdigt åkte jag till Skärholmen med Sibel. Jag köpte ett par Le coq skor häromdagen, men de var för stora så jag bytte till ett par Fred Perry. Kom hem för en liten stund sedan och nu surfar jag på datorn, ska snart ut på en runda med tjejerna. Vi ses gott folk, ha en fortsatt lördagskväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0