Sol gör mig glad!

Hejsan! Kunde inte sova imorse eftersom solen bländade mig. Jag gick upp tidigt förr att göra mig i ordning i tid, jag och Andreas skulle nämligen åka till stan. Vid 12 möttes vi i Centrum och åkte in mot centralen. Vi började jakten i Åhlens City, sedan var vi i nästan varenda butik på Drottninggatan! Efter vår jakt drog vi till Kungshallen och åt biff med bearnesesås och pommes, yummey. Jag fick hem 7 julklappar + en sak till mig, och en till Andreas. Jag köpte, 2 hoodtröjor, en Wesc t-shirt, hörlurar, parfym, sodastream och smak till det. Till mig själv köpte jag mjukisbyxor, och till A en hoodtröja. Han fick också med sig ett par saker. Efter dagen på stan åkte vi hem till Andreas och tittade på Grinchen, så himla bäst! Sedan somnade vi och efter det slog vi in alla julklappar, vilket tog tid, men tid ger resultat!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0