Sour cream saves it!

Elo. Gick ut en stund med Sibel sen träffade vi på Timmy, Emma och Anna, och sedan bejna. Drog hem ganska tidigt. Tråkigt har det varit, men jag hittade min bästa vän i skafferiet Estrella sour cream & onion, MUMS! 300grammare btw. Snart ätit upp allt. En sak som jag grubblat över är att det varken känns som lov eller jul, fan va surt! Det kommer bara kännas som man skolkat på vardagarna, och att man bara ätit en lite speciell middag på julafton, och öppnat oväntade gåvor. Jag är riktigt avundsjuk på dem som hittat julstämmningen i år, för jag har totalt mist min! Nu har jag inget mer att säga än att The Script är bäst! Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0