Summering av 2008

Januari :
+Egypten vistelse
- Fick veta att pappa hade cancer
- Tog nästan slut mellan mig och A
+Firade massa betydelsefulla
Februari :
+
 Bästa Alla hjärtans dag!
- Firade halvår med A
/ Pappa fick sin första behandling
+Började ta skolan på allvar
Mars :
+
Vågade prata om pappas sjukdom
+Startade blogga igen
+Ut och röjde igen

April :

+Våren kom
+Sätra varf
+Valborg!
+Mam fyllde år
Maj :
+/-
Fyllde 16 år
+Umgicks med alla
Juni :
- Flyttade
- Slutade grundskolan
+A's födelsedag
+Bra betyg
Juli :
+
Firade pappas födelsedag
- A åkte bort
+Spenderade tid med familjen
+Bad&värme
Augusti :
+Firade 1år med A
+/-Ny klass
- Ny skola
- Då all skit startade mellan mig och A
+Nya vänner
September :
+Gillade skolan
+Började vara med Crabbs igen
? Nästan borta X antal gånger
- Depprimerad
Oktober :
- Bojkottade skolan
- Pappa började må sämre
- Depprimerad
- Skolkade
- Pappa gick bort
- Väldigt depprimerad
November :
+/-Försökte må bättre
- Varningar från skolan
- Depprimerad
December :
+Tog tag i allt med A
+Längtat tills detta år var slut
+Pluggade
+Jullov
+Super mellan mig och A
+Ryckt upp mig själv och börjat se saker på en ljusare sida.

Som ni ser så har det nästan bara hänt negativa saker detta år. Jag visste redan när klockan slog 00:00 att detta år skulle bli kasst, men det visade sig bli mitt allra värsta. Jag känner på mig att 2009 kommer vara annorlunda, kommer ta nya tag, och riskera lite mer. Det var min summering, inte mycket av en men men.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0