Yeah

Hej på er! Jag var i skolan igår, riktig ovanlig känsla, men tröttnade fort och som tur var det fredag och helg! Var närvarande på alla mina lektioner vilket jag är chockad över, men det funkade. Rusade fort hem efter skolan och åt, sedan lyssnat på massa gamla godingar. Vid sju gick jag hem till Andreas och vi myste och tittade på Oc. Idag vaknade jag av en underbar dröm, har inte har en bra dröm på ett bra tag.. Så jag kunde sova ut. Har varit hemma hela dagen, bakat morotskaka med mamma, ätit 2 hela chipspåsar själv (måste ta igen har gått ner 2kg av halflussen!) Annars har jag bara tråkat gärnet. Hela dagen har gått åt att lyssna på låtar som jag inte gjort på år och dar. Imorgon har jag inte en blekaste aning om vad jag gör, men snart måste jag starta igång och köpa julklappar. Hoppas ni hittar på något kul under 2:a advent! See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0