Vecka 51!

Hejsan!! Ny vecka nya tag. Igår sjukanmälde jag mig och åkte till Sätra idrottshall, för att sätraskolan hade idrottsdag där. Det var jättekul att se alla och få en nostalagi känsla. Johanna lånade mig sin systemkamera som jag blev förälskad i och tog närmare 600 bilder med. Sötnosen Andreas va ju självklart duktigast och fick sin guldmedalj. Efter allt gick vi hem till honom och vilade och tittade på tv. Myste också massor. Jag gick hem nångång vid 8 och hemma pratade jag lite med familjen.

Idag var jag i skolan där vi startade dagen med gympa och vi körde (läs: Supermario Bros) helt sjukt! Vi byggde egna svampar och hinder det var hur kul som helst! Sedan hade vi håltimma i 3 timmar och efter det samhällsprov. Hur det gick har jag inte en aning om, men det gick bättre på vg/mvg än på G delen. Efter det drog jag och Emilia till Skillz där killarna var och lirade lite. Jag tröttnade och åkte hem, sedan stötte jag på Timmy och Bejna och satt med dem och pratade ett bra tag. Hemma bemöttes jag av hur god mat som helst, har ätit tills jag nästan spruckit och nu är jag här. Här. Vad kan man göra? Ska försöka fylla min mysiga tisdagskväll med något kul för snart är det jul!!

SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0