19 juli 2007

Fortsättningen på dagen innan..

Dagen började med att jag vaknade och väntade in Andreas. När han vaknat var vi båda sysslolösa. Jag frågade om när han skulle bjuda hem mig, och han sa ; jag är ensam hemma nu så det är bara att komma.. Om du vill? Jag trodde att han skojade. Jag fattar inte vad det krävdes för honom att säga det, men han gjorde det jävligt bra! Jag for dit väldigt tidigt på dagen och satt och tittade runt i rummet. Han log väldigt ofta mot mitt håll och för att inte visa mitt rodnande ansikte, vände jag mig om. Jag satte mig i sängen en bit från honom och vi tittade på tv. Efter ett tag bjöd jag mig själv innanför täcket och låg näst intill honom. Vi tittade på Mtv i ett bra tag innan vi började kramas. Vi kramades länge, höll om varann, pussade varandra på halsen. Han tittade mig alltid i ögonen med en vänlig blick. Han låg över mig och pussade mig på kinderna. Jag fick nog. Jag kysste honom. Sedan igen. Jag forstod inte, inte han heller, han slängde sig över mig och bara låg där. Vi var tysta. Han tog till sig mod och kramade hårt om mig och pussade på mig, tills vi äntligen strulade. Vi gjorde det i timmar, kramandes hela tiden. jag gick hem med ett leende och sedan gick vi alla vänner ut tillsammans. Han var där. Panik. Han tittade intensivt på mig. Hur skulle vi hälsa, hur skulle alla reagera? Vi satt kring alla och var varandras åskådare. Ingen visste. Ingen anade. Vi längtade till nästa gång.

Fortsättning?


Kommentarer
BÄÄASTA

aaaaa berätta allt snälllla !!! ja älskar din blogg ! berätta ja blir så nyficken.. har du en bild på honom så vi kan se honom möjligtvis? berätta allt snälla :D:D:D<3

2008-07-20 @ 21:40:56
anna bergman

haha men vad roligt att berätta hur allt gick till mellan er.. jag skulle jätte gärna vilja läsa mer av er .. det skulle komma ut som en bok hahah men ni verkar vara lyckliga .. och det hoppas jag också ! så jag hoppas du fortsätter berätta , och jag läser din blogg måånga gånger om dagen //Anna <3

2008-07-21 @ 16:41:08
määär'

hahah omg du skrev de skit säxiigt! pullar till inlägget

HAHA ne, men fyfan göllunge.. de finns ju inga sötare!<3

2008-07-22 @ 00:49:27
URL: http://bluuejeans.blogg.se/
H

BÄÄÄSTA : Tack det glädjer mig otroligt mycket att du gillar den! Självklart ska jag lägga ut en bild då man ser honom klart och tydligt. Helt söt haha jag ska :D<3

2008-07-22 @ 01:37:34
URL: http://laazy.blogg.se/
H

Anna bergman : Självkklart att jag ska om nåhon är intresserad, trodde faktist inte att någon var det;) Naw tack va gulligt! <3

2008-07-22 @ 01:40:10
URL: http://laazy.blogg.se/
H

MÄRY : Jag pullar till dig min partner! Jaså så du låter honom ta din plats? <3

2008-07-22 @ 01:42:25
URL: http://laazy.blogg.se/
ayan!

OMG hasna this is good! fan snacka om att Inger måste ha hatat dig fan du borde ha fått mvg/ för du skriver skiiit bra tjejen!!!.När kommer boken ut!(hahha skojar bara)

2008-08-07 @ 01:29:22
H

HAHAHAH, i know the bitch hates me! Kan Sarah skriva så här? va? haha tack miss booty! Oh go to hell! Never!

2008-08-07 @ 13:57:06
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0