Bad day?

hej sötisar, idag vaknade jag tidigt käkade frukost och sprang till tåget för att åka till thorildsplans gymnasium (THG) med ravin, trampade på en stackars snigel.. har skuldkänslor! aja vi åkte in och kollade runt i skolan och det var stort! sen drog vi mot skäris och jag köpte två muffinsar till min älskade pappa som fyllde år!  efter det åkte jag hem och gav pappa mina presenter, vi satt och pratade om jobb och allt, vi båda är sysslolösa! jag drog upp och duschade och upptäckte att jag hade en fästing!! andra gången,  när fan ska detta elände ta slut? aja när jag upptäckte den såg jag en till som precis skulle hugga sig i mitt ben men jag lyckades skjuta in den i vatten avloppet, scary! helt gråtfärdig drog jag hem till andreas och hans mor drog ut den, jag ringde mamma och sa ; mamma så fort du har tid ska vi ska och vaccinera oss! hahah jag och andreas åt  massa mackor och kollade på massa program på tv och båda somnade ett bra tag, skit skönt faktist! vid halv 8 drog jag hem och va i mammas famn för jag var så orolig innan över fästingen, sen grillade vi hamburgare satte oss och snackade och åt. lite innan 9 gick jag till kulan där en stor mängd var och alla cyklade runt och pussar hit och pussar dit. sen drog vi upp till centrum och dennis fick oss att skratta i ett bra tag! han låtsades ramla av cykeln varje gång någon gick förbi :D centrum var som vår lilla lekstuga och pojkarna måste alltid hitta på massa hyss och spräckte en stinkbomb i videobutiken, sen vare bara att smita därifrån. vi drog tillbaks till kulan och de körde basket match, kom hem runt 11 och spelade spel genom msn med mary, säger bara spela inte spelet jewelnågot, man blir fullständigt beroende, jag har spelat det i drygt en timme! see ya lovers

xoxo laazy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0