Bloggens mening, ur mitt perspektiv.

jag har klurat på varför jag skriver blogg dagligen, upprepandes och så fort jag har tid. det är först och främst för att jag är precis som alla er där ute som läser denna blogg dagligen. jag är också en sån som kan massa bloggares sidor i huvudet och läser allt de skrivit, om och om igen tills jag får ont i ögonen och sover. jag har inte mycket erfarenhet av att skriva, alls. borde kanske tagit journalistik inriktningen? nej ekonomi passar mig väl, hoppas jag. men detta är ett bra sätt att bygga upp sin språkförmåga och sitt ordföråd, själv tycker jag att jag är hyfsat bra på det med tanke på att jag inte är född här. men att lära sig svenska när man är tre, är inte så farligt. någon gång kan jag skriva om saker som jag tycker att ni andra borde göra, och det tolkas som inspiration. en annan mening med bloggen är att när man väl smälter in i blogg världen så glömmer man bort gamla dåliga data vanor som att till exempel : nätshoppa, ladda ner olagliga filmer/musik, och istället skriva öppet om precis vad man vill och publicera det, en såkallat blogg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0