Bussarna är igång igen!

god kväll käraste blogg läsare, idag var inte världens mest händelsefulla dag men jag ska tala om hur den gick till, jag var hemma på förmiddagen och käkade lunch ute på varma altanen med min bror och hans kompis, och vid tre drog jag upp till andreas och vi låg och solade ute på hans altan, det var ganska nice, jag drog hem vid sju och åt middag hemma sen var jag inne och surfade på datan en stund och efter det gick jag till kulan och var med alla, vi körde 21an igen och givetvis så vann jag igen haha: ) kom hem för en pytte liten stund sen och nu svalkar jag mig med en tillbringare fylld med iskallt vatten och is, mums!
vi ses i en annan värld, bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0