Fredag!

Hej på er! Dagen började tröttsamt då jag vaknade tio efter 5 timmars sömn, var tvungen att åka till skärholmen med mor min och fixa mitt leg. Det gick bra och efter det gick jag och mamma runt, massa impuls köp och mat. Det är faktist ganska kul att vara med mamma och berätta om mina vänner och vad vi gör och så, hon blir aldrig sur, bara skrattar med mig. Vi köpte en urgullig svart lackad väska med guld detaljer från myrorna, vi föll för den! Vi kom hem vid två och då väckte jag Andreas. Vi skulle nämligen till stan och möta upp min bror för att jag skulle ta hans jobbar kläder hem.

Mötte andreas vid tre och vi for mot stan, jag träffade på min bror och vi skojade och pratade en massa, sedan åt vi på Burger King. Min andra broranlände strax efter fyra och jag kramade dem hejdå, för de ska på weekend resa till Frankfurt och festa. Sedan drog jag och Andreas och åt på Max Hamburgare. Vid fem tiden kom vi hem till Sätra igen och skyndade hem för att packa ner badkläder. Sedan åkte jag, Andreas, Maryam & Volkan till Vinterviken där de andra var. Killarna badade men jag vågade inte hoppa i för djupet, och de sa att det var kallt. Vi var där i ett par timmar och hade det mysigt och när klockan närmade sig nio åkte vi hem igen. Jag stressade hem och packade ner min Nintendo Wii och gick hem till Mary med Andreas. Vi spelade Mariokart, haha det var sjuktkul! Jag kom hem för ett litet tag sen och nu har jag inget att göra, film kanske? Får nog se, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0