Fresh like UH!

God eftermiddag! Fyfan va kul vi hade det i Vinterviken idag, efter tjatande och övertygande så hoppade jag från en yacht ner i vattnet. Djupt är min kommentar. Men samtidigt väldigt skönt, med tanke på att man inte ens kunde sitta under solen. Underbart! Nu sitter jag här helt nyduschad och ska möta Andreas om ett tag, det var han som övertygade mig till att hoppa. Jag har tagit beskrivlöst fina bilder under veckan, lägger ut dem ikväll förmodligen. Men nu ska jag kila ner och ta två glassar till mig och Andreas och sitta ute och titta på solnedgången. Vi ses!


Kommentarer
anna bergman

fortsätt med eran härliga historia !

2008-07-26 @ 22:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0