Fresh?

Godkväll, jag har faktist tvingat ut mig själv idag, jag var ute med maryam och vi träffade timmy, baran, sevgi, vi pratade ett tag och drog upp till centrum där det var folk som delade ut lappar, då gick vi till deras info hörna och där pratade de om hiv, och gav oss massa kondomer och andra saker. Efter det drog vi till sätra dal och svalkade fötterna, och jag och maryam gick hem till henne för att loda och äta nudlar. Vid åtta bad killarna oss att komma ut med basket boll och vi gick dit och de alla spelade. Jag kom hem runt tio och drog ut chips, dip, daimtårta och festis och satte mig vi tvn för att se project runway, skriver nog snart ciao.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0