Going crazy

Jag håller på att tappa kontrollen över mig själv, redan. Andreas har precis åkt med flyget pga att det var fyra timmar sent, och jag sitter här efter att ha stor bölat efter honom. Jag vaknade 06:30 idag för att försäkra mig själv att jag var vaken, för att hinna prata med älskling innan han lämnade Sverige. vi har pratat och pratat och jag har gråtit och gråtit. Det jag gör fel är att jag tar ut alla min känslor genom att vara sur på mamma och pappa, inte bra. Det finns inga kärleksord som jag nånsin kan skriva såvida min drivkraft är här. Jag kommer vara ganska lat i ungefär en vecka, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, t.o.m tisdag eftermiddag. Inget speciellt kommer att publiceras men, denna sida är den enda som får mig att komma bort från allt obehag just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0