Hasna goes a bit happy!

Tja bloggisar! jag är glad just nu, andreas skickade ett sött sms till mig, och dagen har arit väldigt nice:) Jag var hemma hela dagen nästan, jag cyklade upp till centrum för att köpa glass till mig och mamma då hon sett magnum mayan mystica reklamen och givit mig pengar och bad mig skynda! Jag gjorde som hjärntvättade mamma sa och vi mumsade på glass, jag var hemma och tittade på massa program som jag nu följer dagligen av ren uttråkhet. Och vid åtta drog jag och Mary ut och träffade på grabbarna. Vi var i sätra dal och retade varann sedan drog vi oss mot kulan då vi körde stress, sjukt kul! Kom hem vid elva och åt hamburgare yummey, och fick mitt oväntade sms nyss, han är så gullig! Sayonara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0