Hurra för dagen!

Hej alla läsare! Dagen var helt otrolig! Jag åkte till Skansen med Andreas, Maryam, Volkan, Dennis, Timmy, Rakan, Kevin slem, Kevin emo, Emilia, Navid, Marjana och Anton hihi. Det var hur kul som helst, vi vandrade runt i timmar, Jag visste aldrig att det fanns så mycket att se där. Vi var där som en familj.. På något sätt. Vi klappade djur, många smet in på Akvarie parken där det finns hajar, ormar m.m. Vi åt massa saker och alla hittade på något i våra promenader runt. Ja juste, jag får inte glömma att nämna våra snodda ringar, det är såna som skiftar färg beroende på hur vi känner oss. Just nu är min grön blå, ska söka upp alla betydelser på färgerna. Killarna smet in på många ställen där man inte fick gå in, som i : Innuti gamla hus, innanför burar på farliga djur. Och ett litet inlägg : De spottade på djuren, jävla plågare! Vi hade massa musik på hela tiden och Emilia dansade loss ute bland djuren. När klockan närmade sig nio bestämde sig hyss pojkarna att invardera en sån där trävagn som innehåller massa polka gris och karameller. Vi fick med oss två fyllda väskor, och två fyllda påsar, godis godis godis! När vi drog oss hemåt så hade vi fest i tåget då Dennis hade massa hög musik på och alla dunkade fötterna på golvet och ringarna på fönstren. Så himla kul! Jag ska givetvis visa er massa foton på dagen, så fort jag får tag i dem. See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0