I' m just a girl

Ni kanske undrar varför det är tomt på bilder på självaste mig, att det bara är massa texter dag ut och dag in. Jag ska tala om varför. Jag är inte den mest självkäraste människan och jag är inte egoist.. Eller kanske är jag det, för jag ser till att få som jag vill, men inte alltid. Jag är inte den typen som skryter om massa saker, och jag anser att utseendet inte är något som spelar roll. Jag dömer inte någon och vill själv inte bli dömd, speciellt av dem som inte har en aning om vem jag är.

Jag är väldigt jordnära, sofistikerad och positiv. Jag älskar att träffa på nytt folk och är hur social som helst i många fall. Jag hatar att se någon ensam. Jag är tjejen som säger hej till alla som jag kan namnen på. Jag är inte otrevlig mot vuxna, jag vårdar mitt språk. Inför folk är jag alltid positiv och glad av mig. Jag talar så andra känner ett behag kring mig. Jag klär mig i behagliga kläder. Men mest av allt har jag ovanligt mycket tålamod som jag ska tacka min mor för.

Men jag är även..

Hård mot många. Jag är ganska kritisk i konversationer. Jag säger öppet vad jag tycker. Jag döljer viktiga känslor. Ler bort bekymmer bland sällskap. Är för snäll. Ni kanske ser det som en bra sak, men tro mig det har sina brister. Det finns massa fel på mig men jag fördjupar mig inte in i det.

Låt oss gå till skälet till varför jag inte publicerar mycket foton.

Jag vill lämna över det jag skriver till er fantasi. Så ni kan föreställa er hur min dag sett ut eller bara strunta i det. Men den största anledningen är, att min mobilkamera är sönder. Jag älskar att fota och när jag har tillräckligt med pengar, så ska jag införskaffa mig en riktigt bra kamera, en sån där stor ni vet?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0