I'm walking on sunshine

Hej mina älskade sötnosar. Jag kunde inte sova ett dugg igår natt, jag har nämligen haft för många tvestjärtar i rummet så jag sov nästan inte alls. Jag var så rädd att jag vaknade helt varm och andfådd inatt, och då fick det vara nog jag sprang in till min brors rum och sov där men var väldigt osäker. Jag väcktes av ett tidigt sms och när jag gick ner till mamma var jag gråtfärdig för hon visste hur rädd jag var. Så hon har åkt och köpt myrspray som dödar dom, tack min ängel! Jag har sprayat en massa i rummet nu men jag är osäker på om det är bra att jag andads in alla avgaser men jag orkar inte bry mig. Jag gick ensam med musik i öronen till Skärholmen och köpte ett par tygskor som var lite av den högre versionen ur H&ms kollektion, dom är ursnygga! Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ut och sola i altanen med något svalkande. Eller om jag ska ut med någon, får nog klura på det. Btw Andreas kommer hem om drygt 6 timmar, om inte planet är försenat. Aja ska befria mig från datorn nu, vi ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0