Inspirartion

Massa söta kärlekslåtar från mitt hjärta till ert

Ginuwine - Diffrenses
J Holiday - Bed
Colby Odonis - Under my nose
Seal - Kiss from a rose
Karl Wolf - Africa
Colbie Calliat - Bubbly
LeAnn Rimes - Can't fight the moonlight
Enrique Iglesias - Hero
Whitney Huston - I will always love you
Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart
Darren Hayes - So beautiful
Neneh Cherry & Youssou N'Dour - 7 seconds
Jennifer Lopez - Baby I love you
Michael Jackson - The way you making me feel
Sinead O'Connor - Nothing compares
Bobby Tinsley - I'm missing you
Gigi D'Agostino - La passion
Hello Goodbye - Here in your arms
Hani - I wish
ATC - When you kiss me
Kylie Minouge - On a night like this
Jem - Maybe i'm amazed
Jeff Buckley - Halelujah
Finley Quaye - Dice

Och självklart är dessa låtar tillägnade till en speciell där ute..


Kommentarer
Kim fucking Ekholm

Mj

2008-07-25 @ 03:42:52
URL: http://hip2besquare.eu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0