Jag är giftig

Tjena mors! Jag hade så himla tråkigt att jag gick ut själv i eftermiddags. Jag promenerade runt i området med musik i öronen. Sedan träffade jag på Andreas. Vi pratade och pratade. Okej, jag var så taskig att jag smällde en glasflaska cola som han köpt till mig i en tegelvägg, så sur var jag då. Dominant jävel, gav mig inte, allt jag sa var uppenbart och det han sa var fel. Men men jag vek mig ändå efter ett tag. Måste jag vara så känslig? Äsch det kan hälpa vid vissa tillfällen. När vi försonade oss blev vädret allt sämre och sämre och jag hade bara korta shorts och ett linne på mig. Så vi for hem till Andreas och myste länge där, vi tittade på House of wax också. Nu sitter jag med Polkapojkarnas, super sura polkagris rem och iskallt vatten, det ilar med det är gött!
Återkommer senare, bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0