Just know i'll always be right here

Tja, gårdagen.. låt oss avsluta den. Jag hade ingen lust alls att skriva, tittade på tv en stund och pratade med andreas vid midnatt. Jag är en riktig säng vätare, fast på ett annat sätt, genom tårar. Jag grät minst sex gånger igår, förstår mig inte på mig själv. Men när en människa har grävt sig in i ens hjärta så djupt och åker iväg, då känns det verkligen. Jag sov vid 00 för att jag hade vattenbrist i kroppen, kunde inte göra något, hade så ont i huvudet.
Solen skiner som tusan idag, jag har solat ute på altanen och snart ska jag ut med maryam och förmodligen ayan om hon nu är vaken. TACK för stödet alla, det glädjer mig enormt!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0