Kärleksord

jag satt tyst och trött vid mitt skrivbord då jag klickade mig fram till massa olika sidor på datorn och upptäckte att det låg en bok bakom skärmen, en orörd bok sedan många år tillbaka. av nyfikenhet drog jag hastigt ut den och utforskade den. "kärleksord" stod det med svart och röd fet stil, jag drog handen över bok omslaget och borstade av allt damm. det ledde till att jag öppnade boken och läste ur den intensivt, jag var färdig med den efter ynka femton minuter, det var poesi, vacker poesi bara om kärlek och då klickade det till i mitt huvud, varför inte lägga ut ett kärleksord ur boken om dagen?


Två själar med bara en tanke
- två hjärtan som slår som ett.

e.f.j von munch bellinghausen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0