Min dag

Hejsan, idag var den som jag skrivit, jag hälsade på min kusin, hon var jättebrun! Sen gick vi ut med hennes kompisar, när vi tröttnat gick vi till hennes trädgård och plockade jordgubbar, och efter det åt vi KFC som de hämtat från Bulgarien. Om bara Sverige hade det här.. Det är så himla gott! Vi pratade om allt och alla och vid sju åkte jag till sätra och mötte Maryam och sedan var vi med alla andra och pratade oså, vid tio drog jag mig hemåt jag orkade inte va ute. Jag har tittat på Cartoonnetwork, på programen, Tom & Jerry och Ed, Ed och Eddy. Mina favorit program från miniåldren. Det är aldrig fel att titta på tecknat, det är så himla kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0