Mitt kära herrskap

Denna dag började med en pigg Hasna. Jag vaknade vid tolv och vid ett cyklade jag till Skärholmen för att byta ut det jag skulle ge till Andreas och sedan hjälpa mamma och pappa med matkassor. Jag kom hem med ett glatt leende och for hem till Andreas och var där till ungefär åtta, han lagade goda hamburgare åt oss, jättegott! Han var sjukt glad över det han fick. Runt nio gick jag ut och mötte alla och vi körde basket. Och kom hem för en stund sen då jag ropade mam minst tjugo gånger, och då sa hon ; De är inte några jävla krokodiler, döda dem! hon menar självklart tvestjärtarna. Men jag kan knappt röra mig när jag ser dem.

Föresten.

Måste tala om att i min religion måste man stanna hemma i två dagar av någon konstig anledning, för det är nyår eller något? Allt är så invecklat fattar ingenting. Men jag tror nog att det kommer vara kul iår, för mina kusiner ska komma hit och mormor så vi kan hitta på massa skoj i vår altan och i huset. Ett plus och kanske det enda är nog maten som finns. Shit vad jag kommer gå upp i vikt dessa dagar hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0