Nudlar is the shit!

Tjena äppelkakor! Dagen har varit oplanerad på många olika sätt. Jag mötte Andreas och vi drog till city gross för att köpa en platta av våra favorit nudlar, och så självklart chips och läsk, vi var hos honom och åt och drack så vi nästan sprack, jag kunde knappt röra på mitt fläsk! Vi var uttråkade och ville ut så jag , Andreas, Mary och Volkan drog till Skärholmen där Volkan åt sedan var vi ute mötte ett par andra vänner och hängde bara. Vid halv elva tiden hade Kevin en ide, han frågade om någon ville gå och bada i Sätrabadet och givetvis var många med på det och just nu badar de. Jag och Andreas valde att gå hem och nu sitter jag med en nektarin i munnen och energidricka i handen. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0