Smink

smink, vad är det till för?
smink är till för kvinnors osäkra ansikten, då de döljer sitt ansikte bakom massa bekostade produkter. smink är för dem som vill dölja brister på ansiktet som syns. de vill vara perfekta, stråla, få komplimanger. patetiskt tycker jag. att massa kvinnor får sina komplimanger genom sitt sätt att sminka sig och dölja sitt ansikte. smink är precis som en mask, en mask för alla osäkra vackra ansikten där ute. man sminkar sig för att man är missnöjd med sitt utseende helt enkelt. alltså blir jag nöjd med mitt? eller? allt handlar om att dölja det man inte vill att andra ska se, vad händer om någon ser "bristerna", är det världens undergång? perfektion verkar vara det enda som spelar någon roll i nutiden, lamt.


Kommentarer
Kim fucking Ekholm

Det du skriver stämmer. Det märkliga är att det vi faller för är en persons brister. Inte deras kompetens.



Tack för dina fina ord i din kommentar tidigare. De gjorde mig glad. :)

2008-07-06 @ 17:50:36
URL: http://hip2besquare.eu
H

tackar tackar, känner mig riktigt hedrad att du gillar det, nej exakt kompetens exicterar inte längre verkar det som.



Det är nog jag som borde tacka dig för att du tog din tid att checka in min mesiga blogg jämfört med din alltså haha:) jag säger bara skriv mer du och din flickvän gör mig galna i bloggen, så fort jag har en data i handen så är det era bloggar som besöks av mig!

2008-07-06 @ 23:48:29
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0