Sol

Hejsan, dagen var ganska nice idag med tanke på solen. Jag gick ut och mötte Timmy, Dennis, Andreas, Kevin Bratwurst och Kevin slem, de hade satt upp ett tält på ett gräsfält. Det var otroligt varmt där men mysigt, vi pratade massor och ena Kevin gjorde massa dumheter som alla skrattade åt. Dagen följdes av att jag var hos Andreas där har bara sov inget annat speciellt. Jag gick hem vid eftermiddagen då jag hade gäster hemma. Det var mammas kusin, hans fru och son Nikolas, så himla söt! Han är fyra år och kan tre språk flytande, svenska, engelska och arabiska, ett geni. Vi åt majs tillsammans sen gick vi upp och körde Super Mario på Nintendo Wii. När de skulle hem sa han ; hejdå, vi ses imorn! Haha. Jag gick ut igen vid åtta och var med Mary, Ravin och rim. Vi hade faktist otroligt kul, vi skrattade i stort sett hela tiden. Nu tittar jag på SATC, bye folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0