Sorry!

Hej. Förlåt att jag inte skrev igår men jag var inte hemma förens eftermiddagen då mina kusiner var här och tog över alla datorer i huset. Gårdagen var spenderad med Andreas bara. Jag var hos honom på förmiddagen drygt till sju. Sedan var jag hemma och åt och spenderade tid med kusinerna. Vid nio mötte jag Andreas igen och vi åkte runt i Sätra med hans moped, och sedan åkte vi hem till honom runt tio och tittade på Journey man. När SATC skulle sändas så skjutsade han hem mig och det var inte som jag trodde, alla mina kusiner var fortfarande kvar hos oss. Så jag fick ropa på mamma som snällt följde med mig upp till övervåningen och dödade alla tvestjärtar i vägen. Jag somnade fem på morgonen i förrigår så jag var trött och sov jätte tidigt igår. Jag kröp in i mammas säng och sov där med henne, jätteskön sömn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0