Today

Idag.

Hej! dagen har varit ganska osannolik, med tanke på att Andreas är här. Det känns skönt att allt är som vanligt igen då jag går hem till honom efter att jag vaknat och varit där hela dagen lång och busar, och sedan ut och reta honom in public. Så har min dag sett ut i stort sett. Helt vanlig, men ändå perfekt. Jag fick ett par presenter av Andreas. Fick en söt billabong beach skirt och ett par armband, hur gullig får man vara? Imorgon kommer dagen se ut precis som denna i stort sett men ett stort plus i kanten är att Andreas föräldrar ska åka iväg till sina vänners landställe i ett par dagar, great!
Bye bye!



Kommentarer
E.

Haha ja det är en perfekt ålder! :)

Puss!

2008-07-17 @ 12:52:21
URL: http://petite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0