Tursdag

hej mina underbara bloggisar, ska dra genom min dag lite hastigt, jag vaknade av huvudvärk runt tio, förstår mig inte på mig själv .sen satt jag hemma och runt 1 drog jag och andreas till gömmarn med hans moppe, det var ju underbart att bara ligga och sola och mysa ensam med sin pojkvän! och mat får man ju inte missa hihi, lägger ut ett par bilder som jag tog med andreas mobil så fort jag får tag i dem. innan vi skulle dra satte jag mig på filten för att ta ut en flaska vattten, och då kände jag att de stack på min rumpa, jag skrek till och försökte borsta bort det som var där, jag trodde det var grus MEN det visade sig vara en pissmyra som hade nupit mig, den vägrade släppa taget och jag skrek och andreas visste inte vad han skulle göra så jag ryckte bort den och höll nästan på att gråta, för det gjorde så himla ont! och det var så äckligt! vid fyra tiden blev det mer moln än sol så vi drog hem till honom och fortsatte med mysandet, andreas sov vid sex och jag tittade på tv, när det var reklam så blundade jag för att bara vila, och jag vaknade av chock tillstånd över att jag kunnat somna och då närmade sig klockan sakta åtta! andreas skjutsade hem mig och jag var hemma med familjen en stund, satt på toa och surfade på datan, hur genialiskt som helst! och vid nio drog jag ut till skolgården och träffade tjejerna och var där med andreas, sen drog vi till kulan och tjejerna gick och killarna kom, så körde vi 21an och jag totalt utklassade dem : ) när klockan närmade sig elva skjutsade andreas hem mig med cykel och dennis hängde på, inget mer för dagen sötnosar, vi ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0