Übernice

Tjena gott folk! Allt har löst sig och är som vanligt, han förstår.. Han är inte som alla andra killar, blir så glad! Dagen har varit en av de bästa på ett tag! Den började med att jag promenerade till Skärholmen och tog foton till mitt leg, därefter gick jag hem till andreas och åt lite smått. Efter det åkte vi till Västertorps badet där alla var. Vi badade och vi var hur många som helst och det var hur kul som helst. Att ligga där och sola var så himla skönt, med en söt pojkvän bredvid sig som kämpade med att bli en aning brunare och massa bra musik. Vid halv åtta drog jag och Andreas oss hem till honom och då upptäckte jag att jag tappat bort mitt silver armband som mina syskon givit mig :( jag var/är jätte ledsen, och allt är Alex fel som dränkte mig 234456 gånger! Men det finns inte mycket att göra åt.. Andreas lagade mat, nuggets, köttbullar och kryddade klyftpotatisar gjorde han, maten han gör blir godare för varje gång! Otroligt. Till det hade vi tsatsiki och svartvinbärs saft. Han skulle åka och gibba så vi vilade en stund och tittade på tv sedan drog vi båda, jag mötte upp Mary och vi lunkade hem till mig och tråkade, hon kilade iväg för en liten stund sen. Nu sitter jag här med min energidricka och har ingenting att göra. Juste jag och Mary tittade lite kort på hur mycket minne jag hade och det var väldigt lite kvar. Så vi checkade mina låtar och vi räknade inte ens hur många låtar det fanns, omöjligt! Aja det finns något att göra nu iallafall, jag återkommer. See ya!



Kommentarer
anna bergman

forsätt med eran historiia (din o andreas)

2008-07-25 @ 00:03:25
määär'

ja alex ska dö nästa gång vi är där .. jag har bara vatten i magen.. usch -.-!



ps. timmy oxå XP

2008-07-25 @ 00:40:47
URL: http://bluuejeans.blogg.se/
H

Anna ; ofcourse!

2008-07-25 @ 01:45:17
URL: http://laazy.blogg.se/
H

De ska bokstavligen dööö! me to:(

2008-07-25 @ 01:45:55
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0