Underbara bloggläsare!

tjena, igår var en jaa hur ska man förklara krånglig dag, jag stressa mig upp hem till andreas och vi fixade oss  tillsammans, han var bara hur söt som helst i sin kostym! vi anlände till medis med hjälp av andreas pappa (åke) emilia och dennis mötte upp oss och när vi var där fick vi godaste piña coladan och efter det sattes allt igång, hög musik, dricka dricka dricka, ut & in, vid elva drog jag till stan för att möta upp min bror och min kusin claudia, dom åt på pizza hut och jag tog med mig pommes från donken :) det var verkligen en sjukt snäll servitös och min bror kan aldrig handskas med pengar så han gav honom en hundring i dricks haha, vid halv tolv drog jag och min kusin tillbaka till stället, alla var helt döda och fulla så vi var där en liten stund bara. det var så urdött så vid halv ett bestämde jag och kusinen att vi skulle dra hem, då hängde alla på, haha vilken rolig hemresa fan vi stötte på ett par roliga randoms och pratade med dem, halv 2 var vi i sätra och andreas och alex skulle skjutsa hem min kusin hem till sig så jag gick hem och la mig. p.s. hela vägen från medis till sätra var jag barfota, ganska skönt faktist hihi:) ciao lovers! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0