Upp & hoppa, latmask!

Tjena! Jag mår urbra idag, bra väder, bra start, bra allt! Jag är på väldigt gott humör av ingen speciell anledning. När jag vaknade pratade jag, mamma och min äldre bror om gamla bilresor i Sverige, ett gott skratt säger jag bara. Dagen fortsatte med att jag och Mary åkte till Skärholmen och stötte på Amin och Roman i Mc'Donalds där vi alla åt. jag fick ett Coca Cola glas av Roman, jag ska ta väl hand om det! Vi körde Guitar Hero och gick runt, jag la undan ett par skor från H&m som jag länge velat ha. Sen köpte jag något till Andreas, hihi. Drog mig hemåt och gick under solskenet. När jag kom hem för en stund sen var det ingen hemma men det stod ett fat Chicken Masala med gul ris på spisen, mums! Jag satt ute i altanen där var det verkligen soligt och varmt som attan! Maten var  lite stark så jag plockade ut en iskall Festis cactus lime ur kylskåpet, riktigt svalkande. Nu sitter jag i mitt rum skriver detta  inlägg och lyssnar på musik i hög volym, jag ska ut och lira boll med grabbarna och Mary om ett tag. See ya lovers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0