27/6

hej gott folk, idag vare bara att steka ute i solen igen, jag är sååå brun! sen satt jag hemma en stor del av dagen, runt 5 drog jag till andreas vi åt, tittade på tv och massa annat. när han skulle ner och hjälpa sin pappa att bära bort kylskåpet så passade jag på att titta på om jag för en gångs skull kunde se vilken skola jag komit in på. det blev Thorildsplansgymnasium mitt första val! blev så glad att jag rusa ner till honom där hans föräldrar var och sa det hahah. runt 9 drog vi ut med alla andra som var ute och nördade oss som fan, runt halv 12 kom jag hem och mina kusiner satt ute i altanen med min bror och rökte vattenpipa, jag joinade dem muhaha. och nu sitter jag här uttråkad!
bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0