glad midsommar!

tjabba! idag vaknade jag av mammas och pappas babbel och var helt tjurig hela morgonen så jag låg i sängen och titta på get rich or die tryin, den är bra. runt halv 2 drog jag och alex hem till dennis och vi alla åt frukost, det blev billys pizzor och nudlar! dagen rullade på och många ko och gick, det var menat att vi skulle ha en midsommarmiddag men det blev aldrig av för ingen orkade handla & laga maten. så vi levde på nudlar och billys, vi ruttnade hemma hos honom och alla låg på mig och tittade på film vi kollade på 3 på raken! först lilo & stich, sen the ugly, sen harry potter 4an? :P sen blev det kareoke med the voice och efter det en ny harry potter film. kom hem för en liten stund sen och nu funderar jag över vad jag ska göra, äta mat? surfa på nätet? något annat? aja får klura på det ett tag, tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0