God kväll!

hej sötnosar, dessa två dagar har gått så himla segt så det inte finns. under båda dagarna har jag spenderat dagen med familjen, och dragit mig hem till andreas under sena eftermiddagar. under dagen så var det egentligen inte familjetid, utan jag unnade mig lite hasna tid och fixade ditten och datten, ett gott exempel är nagellacket som jag just nu har på naglarna, dior vernis, nr 152 kostar 200kr en storslagen favorit bland min nagellacks samling, och igår var jag insmord i doves body butter som luktar fräsht och känns bra, en burk kostar runt 50 lappen. imorgon mitt kära herrskap ska jag äntligen ut, jag åker till stan med ravin och mary påå förmiddagen och vi ska spana efter våra efterlängtade chinos i färgen beige, och sedan röja på monki för deras kläder och rea går absolut inte att slå! om vädret är något bra under kvällen ska jag, sarah, johanna & kanske co upp till toppen på sätra badet, svårslagen utsikt! men nu läser jag massa söta och roliga dikter från plankan, har mina misstankar att det inte är han som gjort dom, hare gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0