Godmorgon sverige

vilken härlig känsla att dra upp persienerna och se att molnen inte är så många och att solen tittat fram, och vilken mäktig känsla att precis vakna och gå ut till balkongen och bara känna solen på sig..
märkligt nog gjorde jag det, jag vaknade precis satte på datan och drog upp persienerna fick ett leende och öppnade min balkongdörr och stod ute. planer för idag är om jag orkar, åka till kista med mina kusiner och titta på sex and the city the movie får se hur det blir. jag ska också gratta stefanie som fyller 15 år idag, grattis! och det viktigaste av allt, träffa älskling, han är mig drog! och något som jag inte ska missa att skriva, kyckling på lördag! :)
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0