hasna in action

först och främst vill jag säga förlåt! jag har inte skrivit för att min internet försvann utan att jag visste det typiskt! men det var bara för att vi skulle flytta, haha egentligen är det 1 månad kvar tills jag får tillbaka interneten men min bror och jag kunde inte vänta så han åkte och köpte en sånn där som finns på alla reklamer:D

det har hänt såååå mycket under denna tid att jag inte ens kommer ihåg allt:P ska försöka kortfatta de stora händelserna ;

30/5 fredag : detta kanske finns med jag vet inte men, vi hade 9:ornas middag på gården, sorligt men kul. man fattade att allt snart var över och det blev lite svårt, alla skrev på ett vykort, tårar rinner varje gång jag läser vad som står..

vecka 23
2/6 hade temavecka i skolan åkte runt i stan för att hitta massa ställen, så kul med valle, hadu, alex b, fidel :) jag höll på att bli påkörd den dagen men valle min lilla skyddsängel slet mig ur vägen hihi(A) när dagen var slut åkte jag emilia, timmy, kevin till t-centralen och de tiggde cig, sen vare bara att åka och fixa bankkonto me mamma för jag har fått stipendium!

3/6 vi hade massa kul i skolan, vi fick vara i vilket klassrum vi ville för skolan var helt tomm det var bara 9or och carinas klass:) sen vare bara att klippa och klistra till sig en fin planch.

4/6 vi åkte till skansen med klassen och hälsade på vår släkt, vi alla chillade och hade kul, skyndade mig hem för att gratta my baby han fyllde 16 samma dag:) träffade honom med ett par presenter och hundratals pussar och vi roade oss hela dagen lång tillsammas!

5/6 nästan hela klassen cyklade ner till gömmarn som värsta hells angels! hahaha vi hade så kul på vägen men ännu roligare när vi var där, alla blev på nått sätt blöta och många av oss bada gärnet under hettan. fan vad jag älskar min KLASS!<3
senare samma dag var i stort sett alla i skolgården för det var gården avslutningen kan man säga, de hämtade en sån där elektrisk tjur som man kunde rida på, helt kul haha! juste jag var där med min kusin som kom på besök på min hemmaplan:) vi var ute ett tag sen drog vi hem till andreas grattade hans syster som hade mottagning men jag skämmdes så jag gratta på aavstånd för halva hans släkt satt där! :P vi drog ut honom med oss och knasa runt, runt 11 drog jag, andreas, cessi och timmy till mitt nya hus som då stod tommt. de höll på och vi höll på och så var det ett bra tag, varken mina föräldrar eller syskon ringde så vi bestämde oss att sova på madrasser haha, inte mkt sömn alls! runt 04:00 var alla så hungriga så vi drog ner och hittade mat! mamma hade lämnat cevapcici och pommes och vi fixade mycket och åt:) sen var alla trötta så vi gick upp occh sov i drygt 1 timme innan pojkarna drog sen somna jag och cessi om och vakna runt 10 av att våra föräldrar ringde och var oroliga haha:D

6/6 nationaldagen! inget speciellt hände var nere i sätrabadet en stund med alla sen drog jag, andreas och marla hem till honom och ruttnade i ett tag, sen drog vi hem till marla och åt nudlar och tittade på smallville sen var jag tvungen att packa det sista jag hade hemma.. det var sista natten som jag sov där :'(

7/6 vaknade runt 8 och packade ner det sista och slängde massa skräp sen var det flytt på G, sorligt men men man var tvungen att bita ihop!

9/6 vanlig skoldag, fick reda på massa betyg som jag skulle få, det lät likadant vissa betyg gjorde mig urlycklig. sen var det match mot lärarna det var så orättvist dom vann efter typ 7 straffar var!

10/6 dagen började med öppen scen spelade the fray - how to save a life, det gick bra men efter 4 timmar så får man ju ont i huvet! sen slutade vi runt halv 2 och drog hem till ravin och fixade allt på utsidan haha:) sen vare bara att rusha hem och fixa håret, kläderna, sminket, skorna bla bla bla, streeeess! skuttade hem till emilia med klack och max var min kvaljer för kvällen, vi möttes där för jag, max, emilia, hamza, marijana skulle få skjuts upp i marijanas pappas merca haha:) vi åkte upp och blev massfotade! man var tvungen att lé hela tiden! men det var ändå ganska kul, balen var väldigt rolig och nice men synd att min migrän kicka.. det var nog efter all musik och stress! sen vare "efterfest" alla var sjuktfulla utom jag som hade tagit tabletter innan och var rädd att dricka, kom hem runt 02:30! :P


11/6 regning dag, jag gick hem till andreas på morgonen och slagga där sen drog vi upp till skolan och käka mat med ayan, hadu och baran sen städa vi våra skåp och körde massa omgångar slav och president för en sista gång! runt 6 drog jag, ayan, baran, ravin till södertälje för att se hur söt marla var i sin balklänning, sjukt söt!

12/6  AVSLUTNING  det var nog något av det värsta som jag någonsin varit med om! så sjukt sorligt. vi var ute där massa tal hölls och sånger & massa tårar, sen var det tack för allt i klassrummet, betyg och stort gråtkalas! :( jag orkar inte ens tänka tillbaks att allt är slut och mina 10 år i sätra skolan är över! jag fick iallafall 225 poäng jag är skitglad över det.


nu är det sommarlov och dåligt väder! har spenderat varje dag av dom hos andreas sen ute med alla eller film och matcher hos någon annan.. finns inget annat att göra! imorn blire midsommarmiddag hos dennis och kröök på kvällen.

bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0