It's a beautiful day

hej mina solstrålar! idag har jag verkligen haft väldigt kul, kom precis hem haha chockande! jag var ute med mary och ravin i början av dagen eller rättare sagt i skolan, vi sprang runt i alla klassrum och körde uno i lottas klassrum haha, sen var vi ute och chilla, runt 5 såg vi min bror och gick upp och handlade med honom och sen gick jag och han hem och åt. gott gott! vid halv 8 drog jag ut med älskling och vi promenerade runt ute, klappade på en söt ensam häst sen drog vi upp till vattentornet, vi satt där mysade och bara njöt av utsikten. efter en stund bestämde vi oss att gå mer innåt och vi promenerade hand i hand till ett ställe där jag och han var förra året och gosade på! slänger upp en bild på den oslagbara utsikten snart. vid halv 10 drog vi hem till honom och åt wok och sen ut igen vid 10 träffade folket en snabbis och gick hem med emilia och pratade om allt, hörde massa ljud hemifrån så jag gick ut och i fotbollsplanen i närheten spelade mina syskon och deras kompis fotboll med små barn och jag gick till dem och joinade och sen satt alla och de snackade om barndomsminnen. underbar dag helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0