It's true life will smile for you

hej allesammans. idag var det ganska nice fan, jag åkte till slussen med älskling och gick runt sen åkte vi in mot stan och letade massa saker hittade söta wrlanger jeans till andreas, magen kurra så vi drog till max hamburgare jag käka pommes me béarnese sås och älskling en stor meny, det smakar jätte bra fan! sen promerade vi från östermalm till kungsan sen bron vid slottet, till slussen och avslutade i gamla stan där vid vattnet och bara prata öppet om allt och drev om massa saker. efter e dryg timme drog vi hem och jag hade gäster hemma så jag fick skynda mig hem, men dom var inte hos oss länge så jag kunde gå ut igen och runt 9 drog jag ut med ravin och vi prata ett bra tag om allt, haha fan va kul! kom hem för en liten kort stund sen och chattar för fullt nu c ya!


Kommentarer
Jenny

haha :D tack

2008-06-28 @ 23:42:02
URL: http://penajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0