Lyckad lördag

hej, dagen blev precis som jag skrev innan, jag stressade till tåget och hann i tid innan filmen började. jag hade ingen aning om att den hade premiär idag, men gott folk jag rekomederar filmen starkt! sex and the city, the movie den var hur bra som helst, spännande, sorlig, rolig, snuskig, kärleksfull, allt på samma gång. efter den där filmen var alla vi glada och avundsjuka på kläderna och allt men inte länge för min del, för jag var tvungen att stressa till nästa destination vilket var steffs födelsedag, det var ganska chill, åt massa tacos, och tittade på heartbreak kid och satte mig ett bra tag på hennes sköna massage stol! runt 9 drog alla ut och jag gick och träffade andreas, vi gosade ett bra tag och drev runt och han tittade lite på matchen, vid halv 11 drog jag mig hemåt. när jag kom hem snacka jag och mamma om inredning i mitt rum och ohyeah vi ska byta ut massa saker och nu sitter jag i säng klädd i siden kalsonger och tshirt och äter cheeze ballz och dricker 7 up
ciao mis amores


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0