New day

godmorgon, vaknade av solsken igen, nu sitter jag ensam nere i vardagsrummet och tittar på rachel ray och surfar på datan, skönt att vara helt ensam hemma. jag ska nog steka i solen snart men jag vet inte vad jag gör idag. kom på att för ett år sen idag gick jag och andreas ut, det var en kall regnig dag och vi promenerade längs vägen till sätra badet, stannade och satte oss på massa bänkar och han höll om mig för att jag frös.. och vi kallade varann bara kompisar, haha på nått sätt var vi det:P och jäveln gillade att kyssa mig på halsen för att han visste att jag rös av det haha. det var ett år sen och nu är nu! och hahah han höll på med min bulliga mage som om det vore ett barn där i :) tillbaka till verkligheten! bye mina solstrålar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0