Sunshine!

Fyfaaan vad härligt med sol! visst vi har haft lite sol innan men det finns nästan inga moln på himmlen! underbart! igår åkte jag in till stan med ravin och mary och ravins lillebror haha tjatiga jävel, vi hittade chinosen direkt, lägger upp bild senare för jag ska ändå inviga dem. vi kom hem runt 5 och jag kom hem vilade och tog en snabbdusch, sen gick jag runt med underkläder och morgonrock och såg stefanie och isabella gå förbi så jag gick ut i balkongen och ropade på dem och bad dem vänta på mig. vi skulle nämligen hem till johanna, sen upp till ett sjukt gulligt ställe, jag och andreas var där en gång när vi precis börjat hålla på, helt varmt och mysigt. men det var ganska blåsigt igår men det blev ganska lyckat, vi satt där skratta åt allt, tog 1000 tals bilder och såpbubblor! hahah, sen blev det allt för kallt så vi rörde oss nedåt och nästa sekund befann vi oss hos johanna igen. där vare massa roligt snack haha det enda man kunde göra var att skratta. och runt 10 rörde vi oss utåt och jag fick huvudvärk och rullade hem. jag pratade med andreas i telefon en stund och plötsligt försvann det! jag fattar inte hur han lyckas? aja mirakelbarn! idag hade jag tänkt vila en stund hemma sitta ute på altanen och sola och lyssna på musik, och sen vid halv 5 ska jag möta andreas i stan och då blire mkt shopping för min del, jag hittade massa saker igår men bar inte med mig mycket pengar :) skriver kanske senare see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0